Lista najvećih brendova
brendovi | 06 Avgust, 2008 21:50
Na ovogodišnjoj lista BrandZ Top 100 najmoćnijih brendova na svetu
koju od 1998. godine objavljuje Millward Brown britanska agencija za
istraživanje globalnog tržišta i svestkih brendova Google je ponovo na
mestu broj jedan. Istraživanje je urađeno na uzorku od milion potrošača
koji su se određivali prema 50 hiljada brendova u trideset i jednoj
zemlji koje pokrivaju 83 odsto ukupnog svetskog dohotka.
Kombinujući osnovno istraživanje sa finansijama kompanija, ovo je
prva lista koja je sačinjena uzimajući u obzir i kratkoročni rast,
odnosno rast od jedne godine, prilikom izračunavanja vrednosti brenda.
Takođe, ovo je prvo istraživanje u koje su uključeni snažni brendovi
bazirani na tržištu samo jedne zemlje i brendovi usmereni na promene
tržišta.
Osim jedinstvene liste, brendovi su po delatnosti
grupisani u 16 kategorija kao što su automobili-među kojima je Toyota
na prvom mestu, sportska odeća i obuća-Nike, kozmetika i lična
nega-Gillette, mobilini operateri-China Mobile, tehnologija-Google,
banke-Bank of Amerika, piva-Budwieser, kafe-Nescaffe, brza
hrana-McDonalds-, nakit-Luis Vitton-...Po kategorijama najveći ukupni
rast zabeležen je u oblasti mobilnih operatera-35 odsto, slede
tehnologije-33 odsto, lična nega i brza hrana-27 odsto i nakit-24 odsto.
Ekskluzivno na sajtu brendovi.com objavljujemo prvih deset kompanija
sa jedinstvene liste od 100 najmoćnijih brendova na svetu, a liste
brendova po kategorijama biće, na dnevnom nivou, objavljivane u
narednim danima.
BREND VREDNOST U MILIJARDAMA DOLARA
1. Google 86, 057
2. GE (General Electric) 71, 379
3. Microsoft 70, 987
4. Coca-Cola 58, 208
5. China Mobile 57, 225
6. IBM 55, 335
7. Apple 55, 206
8. McDonald’s 49, 499
9. Nokia 43, 975
10.Marlboro 37, 324
IBM predstavlja pet inovacija koje će u sledećih pet godina promeniti naše živote
brendovi | 15/12/2008, 00:29
Da, ali IBM predstavlja pet inovacija koje će u sledećih pet godina promeniti naše živote
1.Energetski efikasna solarna tehnologija biće ugrađena u asfalt, fasade i prozore
2.
Moći ćete predviđati svoje zdravstveno stanje
3.Razgovaraćete sa webom i web će razgovarati sa vama
4.Dobićete digitalne pomoćnike za obavljanje kupovine
5.Zaboravljanje će postati daleka uspomena
Lista „Next Five in Five“ temelji se na tržišnim i društvenim trendovima od kojih se očekuje da promene naše živote kao i na novim tehnologijama iz IBM-ovih laboratorija širom sveta koji takve promene čine mogućima.