Brendovi

Coca-Cola našla Fantana devojku

brendovi | 14 Septembar, 2009 14:21

Fantana devojke pojavile su se prvi put 2002. godine sa misijom da kroz reklame i nastupe promovišu Fanta liniju pića. Za potrebe grupe napravljena je i fiktivna priča koja treba da objasni njihovo poreklo.

Prema njoj Fantana devojke su živele na Fantana ostrvu gde ih je slučajno otkrio lovac na talente.
Nakon potrage koja je trajala 3 meseca, i nakon što su primili stotine video aplikacija, koje je ocenjivalo preko 350.000 posetilaca, Coca-Cola je odabrala Šakiru Bareru, 19 godina, iz Inglvuda, Nju Džersi, da postane 4. i poslednja Fantana devojka koja će učestvovati u reklamnoj kampanji za 2009/10 godinu.
Barera je osvojila nagradu od 5.000 USD, i pridružiće se ostalim devojkama Samer, Izabeli i Melodi kako bi zajedno promovisale Fanta liniju pića.
“Veoma sam uzbuđena što ću sa preostalim Fantana devojkama pokazati moje pevačko i plesačko umeće. Mislim da se naši pojedinačni stilovi i višestruki talenti odlično uklapaju i da ćemo biti veoma dinamična grupa.”

Coca-Cola je odabrala Šakiru zbog njenog slobodnog i razigranog duha. Ona je odabrana od 10 finalista koji su odabrani na osnovu glasova koje su im dodelili ljubitelji Fanta pića i stručni žiri.
Coca-Cola je jedna od najvećih svetskih kompanija, u čijoj ponudi su svetski najvredniji i naprepoznatljiviji brendovi kao što su, pored Coca-Cole, Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, POWERADE, Minute Maid i Georgia Coffee. 

Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde

Adidas promoviše UEFA Ligu Šampiona

brendovi | 09 Septembar, 2009 16:04

Brend Adidas ostao je oficijelni snabdevač loptama za UEFA takmičenja i u naredne tri godine. Ovaj ugovor trajaće do 2012. godine i po njemu Adidas će dizajnirati i snabdevati loptama UEFA Ligu Šampiona i ostala najkvalitetnija klubska fudbalska takmičenja.

Adidas proizvodi fudbalske lopte od 1963. godine a 1970. počeo je da snabdeva takmičenja oficijelnim loptama. U saradnji sa UEFA-om, Adidas je za predstojeću sezonu kreirao 3 lopte i tako nastavlja dominaciju na fudbalskom tržištu. Prema ugovoru, Adidas će pred svaki meč biti prisutan u gradu održavanja, na stadionu i organizovati niz događaja za navijače.
Adidas je povodom ove saradnje lansirao kampanju kako bi promovisao svoje partnerstvo sa UEFA Ligom Šampiona. U kampanji koja će trajati 5 nedelja akcenat će biti na tome kako je Adidas snabdevač Lige Šampiona oficijelnim loptama. Od Adidas modela kampanja će reklamirati loptu Finale Ball kao i kopačke adiPure, Predator i F50i.

Kampanja koju je kreirala agencija Closer, sadrži i nagradnu igru koja će omogućiti devetorici mladih ljubitelja fudbala da postanu zvanični nosači lopti na UEFA utakmicama. Pored velikih sportskih radnji biće postavljeni baloni u obliku džinovske lopte unutar kojih će deca moći da prikažu svoje sposobnosti sa loptom i da na taj način osvoje nagradu. Nakon ovoga započeće i internet kampanja emitovanjem video klipova na YouTube kanalu gde će najtalentovaniji učesnici nagradne igre biti predstavljeni.

Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde

P&G postavio ambiciozne ciljeve

brendovi | 08 Septembar, 2009 15:10

Procter & Gamble postavio je sebi ambiciozni cilj da dostigne nivo internet prodaje od 4 milijarde dolara, što je osam puta više od sadašnjeg nivoa koji iznosi 500 miliona dolara.

Ostvarivanje ovog plana biće obaveza ligera globalnog P&G tima – Lukasa Votsona koji je o ovim planovima obavestio američke magazine.
Kako bi pomogli ostvarivanje ovih planova, kompanija je već počela da na svojim internet stranicama dodaje linkove koji vode posetioce do njihovih online prodavnica ili do prodavnica maloprodaja koje sarađuju sa njima.
Ovi linkovi su prošle godine uvedeni na američke internet stranice i doveli su do porasta internet prodaje od 10%.
Iz P&G kažu da postoji direktna veza između porasta prodaje i omogućavanja korisnicima da lakše pronađu online radnje. Zbog toga je odlučeno da se ova opcija omogući i na međunarodnim stranicama i za sve brendove koje kompanija proizvodi.

Procter & Gamble je američka multinacionalna kompanija sa preko 300 poznatih i priznatih brendova u svojoj ponudi. U svojoj ponudi P&G nudi proizvode za negu zdravlja, negu lepote, negu beba, zaštitu za zene i negu čistoće. Najpopularniji brendovi ove kompanije su Head & Shoulders, Panten, Wash & Go, Pampers, Always, Ariel, Bonux, Lenor,Tide, Duracell, Gillette i mnogi drugi brendovi koji upotpunjuju naš svakodnevni život.

Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde

James May pravi Lego kuću

brendovi | 08 Septembar, 2009 10:22

James May je jedan od trojice voditelja britanske TV emisije koja proučava auto brendove Top Gear, ali i voditelj popularne emisije o igračkama Toy Stories. U emisiji za decu predstavljeni su brendovi igračaka, gde je nezamenljiv brend Lego.

U emisiji Toy Stories on pokušava da podseti decu i odrasle da pored televizije i kompjutera postoje igračke koje bude kreativnost dece i koje se mogu igrati zajedno sa roditeljima.
Do sada je obradio nekoliko poznatih igrački na jedinstven i zanimljiv način a čak je sa nekima pokušao da obori i Ginisove rekorde. Za potrebe emisije o modelima vozova, pokušao je da napravi najduži model pruge u dužini od 15 kilometara, međutim projekat je propao kada su nepoznati ljudi ukrali delove pruge a baterija voza pregorela. U jednoj od sledećih epizoda, May je uz pomoć studenata napravio pokretni most preko 15 metara širokog kanala od seta igračaka za decu graditelje. Most je konstruisan u Liverpulu gde je ova igračka i napravljena po prvi put pre mnogo godina. Pored toga, napravio je od plastelina čitav cvetni vrt koji je zatim prijavio na takmičenje u vrtlarstvu.
Poslednji u nizu poduhvata, i najnovija epizoda emisije, bavi se Lego kockama. James May tvrdi da je ideja za ovu epizodu nastala kada je sa prijateljima u pabu pričao o tome šta je sve maštao da napravi od Lego kocki kada je bio dete.
Najviše kocki što je imao dozvoljavalo mu je da napravi brod ili avion, međutim u ovoj epizodi emisije pokušaće da napravi čitavu kuću u kojoj će zatim provesti vikend.
Na njegov poziv odazvalo se preko 3.000 dobrovoljaca, od kojih je 1.500 odabrano da pomogne u izgradnji kuće koja će zahtevati preko 3.000.000 Lego kocki. Dobrovoljci će praviti pojedinačne cigle u kojima će biti po 272 lego kockice, od kojih će se napraviti Lego kuća.
U kući će pored nameštaja sve ostalo biti od kocki, uključujući kadu i WC šolju. Planirano je da izgradnja kuće traje 6 dana.

Moto i ideal brenda Lego je “lepo se igraj” a James May na svoj prepoznatljiv, maštovit i kreativan način podstiče dete u svakom od nas i promoviše igru i zabavu.

Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde

Lexus slavi 20-ti rođendan

brendovi | 04 Septembar, 2009 11:22

Toyota je pre 20. godine, tačnije 1. septembra 1989. godine na auto salonu u Detroitu, predstavila prvi Lexus LS 400. Odmah nakon toga usledile su nagrade i osećalo se da će ovaj brend imati svetlu budućnost.

Priča o brendu je počela 1983. godine kada je Eiji Toyoda sazvao tajni sastanak rukovodilaca sa odlukom da svetu ponudi luksuzni automobil koji će potrošačima ponuditi najbolje što može da se napravi u tom trenutku. Proizvod tih nastojanja bio je luksuzna limuzina Lexus LS 400 koja je svetu predstavila Lexus težnju ka savršenstvu.
Po mnogim istraživanjima auto brend Lexus pruža najviše zadovoljstva vozačima i ta reputacija je dovela do toga bude najprodavaniji brend luksuznih vozila u Americi.
U kompaniji su vrlo zadovoljni prodajom svojih automobila ali nešto im nedostaje, i to su i sami priznali. Lexus je poznat kao luksuzni Toyotin brend, a i sama Toyota nije jeftin automobil u odnosu na konkurenciju. Zbog cene Lexusu nedostaju mlađi kupci da bi u potpunosti ostvario lidersku poziciju na tržištu luksuznih automobila u Americi.
U kompaniji imaju rešenje u vidu novih koncept automobila koji će biti predstavljeni pod nazivom IS C kabriolet s tvrdim krovom i LF-A superautomobil. Oni su namenjeni kupcima između 25 i 40 godina, što znači da će konkurisati sličnim modelima koje proizvode auto brendovi BMW i Audi.

Lexus je u Srbiji prisutan od 25.09.2008. kada je Toyota Centar Beograd, kao zvanični uvoznik i distributer otvario prodajni salon brenda Lexus i objavio početak prodaje vozila Lexus na tržištu Srbije.

Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde

Guinnes globalna proslava

brendovi | 02 Septembar, 2009 12:33

Guinnes pivara ove godine slavi 250 godina postojanja i ovaj značajan jubilej biće proslavljen širom planete a popularni brend piva će ovaj događaj iskoristiti i da pomogne raznim organizacijama.
Najveća turistička atrakcija u Dablinu je Magacin Guinnes pivare, koji godišnje poseti preko milion posetilaca. Na sedam spratova raspoređene su interaktivne postavke koje predstavljaju proces pravljenja piva u svim fazama, kao i istoriju najvećeg Irskog izvoznog brenda. Tokom posete možete naučiti kako da napunite savršenu kriglu kao i da na poslednjem spratu dobijete besplatnu kriglu piva i uživate u fantastičnom pogledu koji se odatle pruža.
Ove godine biće tačno 250 godina od kada je Arthur Guinness potpisao zakup StJames’s pivare na 9.000 godina. Kako bi se ovo proslavilo planirana je velika žurka 24.09. Razni događaji u Dablinu i širom planete proslaviće istovremeno godišnjicu Irskog brenda. Na proslavama pojaviće se Black Eyed Peas, Estelle, Kasabian, Razorlight i Jamie Cullum, dok će gosti biti Bob Geldof, Guy Ritchie, Carson Daly i Sophie Dahl.
Proslave će početi u 17:59 po Dablinskom vremenu, istovremenom zdravicom u svim gradovima i pabovima.
U Magacinu Guinnes pivare već vlada svečano raspoloženje i posetiocima se omogućava da snime svoju zdravicu kako bi se na dan proslave emitovala.
Porodica Guinness nastavila je tradiciju donacija tako što će ove godine pokloniti 5 miliona funti u novi fond Arthur Guinness koji pomaže raznim delovima Irske. Takođe u Magacinu je moguće potpisati se na veliki poster a za svaki potpis Guinness će pokloniti u fond dodatna 2,5 evra.

Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde

Audi modernizuje logo

brendovi | 28 Avgust, 2009 11:24

Audi logo od četiri preklopljena prstena simbol su ujedinjenja četiri nemačka proizvođača 1932. godine (Audi, DKW, Horch, Wanderer) u jedinstvenu auto kompaniju - "Auto Union".

Ta kompanija je evoluirala u današnji Audi, koji i dalje koristi gotovo identičan amblem. Nemački proizvođač automobila povodom svog stotog rođendana odlučio je modernizovati poznati brend logo sa četiri prstena.

Kao i Citroen povodom 90 rođendana, auto brend Audi je odlučio osvežiti prepoznatljivi logo kompanije i malo ga poboljšati. Naravno, ne radi se o nikakvim drastičnim zahvatima, već onima kozmetičke prirode. Koristeći trodimenzionalnu teksturu i istaknutije senke, logo kompanije sada izgleda kao da je izrađen od poliranog hroma i deluje značajno realnije od aktuelnog znaka. Osim "ringova", izmene je doževio i sam natpis "Audi". Kao što možete videti na fotografijama, on je smanjen, zatim pomaknut u donju levu stranu i napisan konvencionalnijim i modernijim fontom. Suptilne su to, ali ipak primetne i dobrodošle promene.

Za očekivati je kako će novi Audijev logo uskoro obasjati sve aspekte njihovog poslovanja. Od njihovih novih luksuznih modela do internet stranice i raznih štampanih materijala, kao i ovlašćenih distributera i servisa.

Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde

Nike+ Human Race 2009

brendovi | 21 Avgust, 2009 14:42

Nike, najveći brend sportske odeće i obuće, koristi svaku priliku da prikaže svoju globalnu snagu i udeo na tržištu ali i da promoviše zdrav način života, bavljenje sportom kroz njihove najnovije tehnologije.

Nike ponovo organizuje trku sa najvećim brojem učesnika na svetu - Nike+ Human Race. U 2008. godini u ovoj trci učestvovalo je 780.000 trkača širom sveta. Ove godine, trka Nike+ Human Race se održava 24. Oktobra.
Ova trka posebna je po tome što je Nike organizuje u 30 najvećih gradova sveta, a još interesantnije je što bilo koji grad, grupa trkača ili pojedinci koji se prijave na sajt nikeplus.com takođe postaju učesnici ove globalne trke.
Nike želi da ovim događajem proslavi svakog trkača i sportistu na planeti. Spajajući najnovije tehnologije i najnovije proizvode svi trkači sveta postaju jedna grupa, sa zajedničkim ciljem da se trčanjem dostigne sreća, zdravlje i uspeh.
Da biste učestvovali potrebno je da na dan održavanja 31.08. koristeći Nike+ iPod ili Nike+ SportBand zabeležite pretrčano rastojanje i vreme i da se ponovo povežete  sa sajtom gde će vaše vreme biti uvršteno u oficijalne rezultate.

U 25 oficijelnih gradova mnogi poznati sportisti će učestvovati u stvarnim trkama a među njima će biti i Lens Armstrong, Dirk Novicki i drugi. U većini gradova je nakon trke organizovan i koncert na kojima će nastupati poznate grupe. Oficijelne trke se održavaju u Ostinu, Bogoti, Buenos Ajresu, Karakasu, Čikagu, Istanbulu, Londonu, Los Anđelesu, Madridu, Minhenu, Njujorku, Parizu, Tokiju...

 

Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde

FC Barselona i Microsoft potpisuju sponzorski ugovor

brendovi | 07 Avgust, 2009 14:26

Španski Fudbalski Klub Barselona  je jedan od najuspešnijih i najpopularnijih fudbalskih klubova na svetu a oduvek ima poseban odnos prema sponzorima za svoje dresove.
Popularna Barsa je od svog osnivanja odbijala da reklamira kompanije na svojim dresovima. Svoju finansijsku i sportsku moć demonstrirala je 2006. godine kada je potpisala ugovor sa organizacijom Unicef. Barselona se obavezala da će nositi Unicef logo na svojim dresovima ali i da će donirati 1.5 milion dolara godišnje Unicefu.
Kako je stadion Camp Nou najveći stadion u Evropi sa preko 98.000 mesta a Barselona ima najviše godišnjih pretplatnih karata i procene su da preko 25 posto građana Španije navija za Barsu mnogo kompanija je bilo zainteresovano za sponzorstvo koje bi im omogućilo da stave svoj logo na dres jedne od najboljih ekipa na svetu.
Brendovi sa kojima Barsa trenutno ima potpisane sponzorske ugovore su Nike, Audi i Coca-Cola. Aktuelni Evropski šampion priprema se da potpiše sponzorski ugovor sa kompanijom Microsoft. Microsoft je samo jedna od nekoliko američkih kompanija koje su pokazale interesovanje za sponzorstvo jer je Barselona trenutno na turneji po Americi.
Očekuje se da će se ugovor potpisati pre kraja turneje i da će popularni fudbaleri Zlatan Ibrahimović, Lionel Messi, Thierry Henry i ostale fudbalske zvezde po prvi put reklamirati neku kompaniju na svojim grudima. Barselonin ugovor sa Unicefom nije prepreka za sponzorstvo od strane Microsofta.

Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde

Iza svakog uspešnog vođe stoji - Nutella

brendovi | 13 Jul, 2009 11:28

Lideri Grupe 8 najrazvijenijih zemalja sveta okupili su se nedavno u italijanskom gradu L'Akvila, kako bi vratili globalnu ekonomiju na put snažnog i stabilnog rasta. Jedan od najomiljenijih svetskih brendova pomogao im je da tokom samita i sami budu snažni i stabilni.

Pomislili bi da je slatki namaz od lešnika redovan doručak tinejdžera širom sveta ali sada znamo da i najveći svetski lideri cene ovaj fenomenalan brend. Na radnom doručku, na kom su učesnici samita G8 diskutovali o klimi svi su posluženi Nutella kremom, uz dodatak čaše mleka i voćem aranžiranim od strane Kaludija Silvestra, kuvara Italijanske fudbalske reprezentacije.
Specijalan dodatak i pokon za supruge predsednika država koji su učestvovali na G8 samitu bila je ženska torba Nutella Gill Cube koju su zajedno kreirali Nutella i Gill u Februaru 2008. Napravljeno je svega 100 torbi sa cenom od 594 EUR po komadu.

Volkswagen u Kanu dobio nagradu ‘Advertiser of the year’

brendovi | 09 Jul, 2009 10:28

Na Međunarodnom Festivalu Oglašavača „Cannes Lions 2009“ najveći Evropski proizvođač automobila, Volkswagen dobio je nagradu „Advertiser of the year“. Volkswagen je do sada dobio u Kanu oko 150 nagrada za svoje reklame a ovo mu je prva najveća nagrada festivala.

Predsednik festivala, Terry Savage, izjavio je tokom dodele nagrade: „Nagrađujući Volkswagen mi nagrađujemo kompaniju koja je tokom proteklih decenija bila na čelu kreativnog i inovativnog marketinga.“
Predstavnik auto kompanije Christian Klingler povodom ove nagrade izjavio je: „Moto Volkswagena je uvek bio – ići napred. Mi ćemo nastaviti da naše automobile predstavljamo kroz kreativne kampanje. Veoma smo ponosni na ovu nagradu i hteli bi smo da zahvalimo našim agencijama DDB Worldwide i Almap za njihove usluge i kooperaciju koja je donela tako mnogo kreativnih ideja.“
Festival Cannes Lions je do sada više puta hvalio Volkswagen reklame kao inovativne i inspirativne. Na kraju 1950-ih Volkswagen je postavio novi trend u reklamranju svojom kampanjom “Think Small” kojom je u USA predstavio svoj model Buba. Po prvi put model nije “dizan u nebesa” već su mu davane realne osobine i naglašavana je korist za kupce. Ova kampanja je bila od presudnog značaja za stvaranje brend imidža Volkswagena u USA.
Tokom kasnijih decenija Volkswagen je nastavio da ispisuje stranice reklamne istorije sa svojom kampanjom “Divorce” kojom je reklamirao automobil Golf u Velikoj Britaniji pod sloganom “Kada bi i ostale stvari u životu bile tako pouzdane kao Volkswagen”

Festival Cannes Lions je najveći i najprestižniji festival u reklamnoj industriji. Sveke godine 10.000 učesnika iz 94 zemlje dolaze na Azurnu obalu gde žiri odlučuje koja će od 28.000 reklama iz 11 kategorija dobiti nagrade.

Coca Cola i Pepsi prekidaju medijski rat

brendovi | 06 Jul, 2009 13:22

Kada su top brendovi u pitanju postoji priča da su Coca Cola i Pepsi proizvodi istih vlasnika, a rivalitet je izmišljen kako bi poboljšao prodaju. Uprkos tome, istorija medijskog rata ova dva brenda je dugačka a sada prvi put ima bar neke priče o pomirenju.

Reklamni rat ove dve kompanije započinje četrdesetih godina prošlog veka kada Pepsi optužuje Coca Colu za segregaciju. Coca Cola ponovo prelazi u vođstvo tokom Korejskog rata, kada uz pomoć države snabdeva američke vojnike. Marketinški rat i borba na tržištu ovih kompanija traje i danas i postoje mnoge reklame koje se mogu smatrati nelojalnom konkurencijom i ne prikazuju se u medijima zbog toga.
Pojavom novih medija, interneta, socijalnih mreža i društvenih grupa čak i neverovatne stvari kao da se Pepsi i Coca Cola pomire postaju moguće. Coca-Cola i Pepsi su prekinuli svoje dugogodišnje rivalstvo i sada razmenjuju Twitter poruke među sobom. Kao deo društvenog eksperimenta, kreativna agencija Amnesia Razorfish pozvala je dve kompanije koje su do sada bile prisutne na Twitteru ali nisu delile poruke da učine nezamislivo i počnu sa time.
Ideja je potekla od osnivača Amnesia Razorfish marketinške agencije, Iana McDonalda koji je pokrenuo ideju poslavši prvu poruku dvema kompanijama istovremeno. Poruka je bila jednostavna i glasila:
„Dragi @pepsi i @cocacola, zašto ne pratite međusobne poruke i budite prijatelji”  

“Coca-Cola je prva odgovorila: „Ian, odlična ideja. Drugarski pozdrav od Coca-Cole @pepsi”

Od Pepsija je stigao odgovor: “Pozdrav @CocaCola. Mogu li rivali da sarađuju na Twitteru? Spremni smo da to istražimo“

Nakon svega direktor agencije je izjavio: „Nakon svega, svet izgleda malo bolje nego pre. Možda Twitter i nije tako neozbiljna stvar“

Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde

Lacoste počinje sa proizvodnjom mobilnih telefona

brendovi | 25 Jun, 2009 11:21

Brend čiji je zaštitni znak krokodil, i koji je veoma uspešan na tržištu tekstila sa svojim proizvodima za muškarce, žene i decu potpisao je ugovor sa ModelLabs grupom za proizvodnju mobilnih telefona.
Širom sveta su popularni luksuzni Lacoste proizvodi kao što su odeća, obuća, parfemi, proizvodi od kože, satovi a sada je najavljeno širenje na polje mobilnih telekomunikacija.
ModelLabs Group, je novi igrač na tržištu mobilnih komunikacija. Kompanija dizajnira, razvija i prodaje mobilne telefone, dodatke i specijalne usluge kako za mobilne operatere tako i za niz brendova.
Sa prihodom od 182 miliona eura u 2008 godini, i 160 zaposlenih u Evropi, Severnoj Americi i Aziji, ModelLabs Group nastavlja da se razvija velikom brzinom.
Prvi Lacoste mobilni telefon, dizajnirao je Kristofer Pilet, Direktor dizajna u Lacoste kompaniji, a u saradnji sa dizajn timom ModelLabs grupe.
Predsednik Lacoste, Kristofer Čenut, izjavio je povodom ovoga: „Dizajn telefona je brižljivo napravljen tako da odgovara identitetu našeg brenda. Telefon će biti veran eleganciji i jednostavnosti koju mi kao brend nudimo našim kupcima.“
Prvi Lacoste mobilni telefon biće u prodaji 2010 godine.

Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde

Pepsi Max kreće ka potrošačima

brendovi | 09 Jun, 2009 11:30

PepsiCo je odlučio da pošalje svoje piće sa nula kalorija Pepsi Max , na desetonedeljnu turneju po USA. Na ovaj način brend pokušava da se kroz zabavu približi potrošačima više od svog konkurenta Coca Cola Zero.

Ova akcija koju je osmislila marketinška agencija Mr Youth , cilja mušku populaciju od 25 do 39 godina i omogućiće im da probaju uzorke novih pića, da igraju poker i sportske video igre, a sve u Pepsi autobusu pod nazivom Fantasy World. Tokom turneje autobus će obilaziti noćne klubove, muzičke festivale i auto sajmove.

Pepsi Max je predstavljen 2007 godine pod nazivom Diet Pepsi Max, kao piće koje sadrži nula kalorija i ne sadrži šećer. Tokom 2008 godine, razne ankete su plasirale novo piće kao jedno od najboljih novih pića na tržištu. Brend je zabeležio prodaju od 60.9 miliona dolara u prvoj godini prodaje. PepsiCo je tokom te prve godine potrošio 8 miliona dolara na reklamiranje novog pića, dok je prošle godine ta cifra porasla na 48 miliona dolara.

Tommy Hilfiger – porast prodaje od 21% i druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde

Procter & Gamble povlači Max Factor sa USA tržišta

brendovi | 08 Jun, 2009 10:48

Procter & Gamble je doneo odluku da na američkom tržištu prekine sa prodajom svog kozmetičkog brenda Max Factor, napuštajući tržište na kome se borio od 1991. Brend će nastaviti da se prodaje na globalnom tržištu, uključujući Britaniju i Rusiju.
Ovaj potez omogućiće P&G da se koncentriše na mnogo uspešniji brend CoverGirl koji je u žestokoj borbi sa suparničkim brendom L’Oreal Maybelline.
Max Factor je bio u prodaji u svega 8.000 USA radnji, što je malo u poređenju sa CoverGirl brendom koji se prodaje u preko 50.000 radnji.
Ova promena u brend strategiji dolazi 100 godina nakon što je Max Factor osnovan od strane Maximiliana Faktorowicza, šminkera Ruskog carskog baleta.
Njegovo rofesionalno iskustvo dovelo je do toga da se brend poveže sa umetničkom industrijom i Holivudom u 1920-im godinama.
Max je stvorio izraz „makeup“ i tokom svog života sarađivao je sa glumicama kao što su Jean Harlow, Bette Davis, Joan Crawford i Judy Garland, ulepšavajući ih u svom Factor salonu na Holivud Bulevaru.
Osnivač kompanije i sama kompanija nalazile su se na čelu inovacija u svetu šminke i stvorili su prvi sjaj za usne 1930 godine, kao i prvu vodo otpornu šminku 1971 godine.
Danas zvezde kao Madona, Karmen Elektra i Gisele Bundchen koriste Max Factor šminku i pojavljivale su se kao zaštitna lica brenda.
1991 godine, P&G je kupio brend od Revlona za 1.5 milijardi dolara. Brend se aktivno reklamira u Britaniji gde je skoro pokrenuta TV kampanja dok je marketing u USA na mnogo nižem nivou i tu je procenjeno da se troši manje od 40 miliona dolara godišnje.

 

Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde

 

1 2 3  Sledeći»
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb