Brendovi

category: Generalna

Coca-Cola našla Fantana devojku

Fantana devojke pojavile su se prvi put 2002. godine sa misijom da kroz reklame i nastupe promovišu Fanta liniju pića. Za potrebe grupe napravljena je i fiktivna priča koja treba da objasni njihovo poreklo. Prema njoj Fantana devojke su živele na Fantana ostrvu gde ih je...

Adidas promoviše UEFA Ligu Šampiona

Brend Adidas ostao je oficijelni snabdevač loptama za UEFA takmičenja i u naredne tri godine. Ovaj ugovor trajaće do 2012. godine i po njemu Adidas će dizajnirati i snabdevati loptama UEFA Ligu Šampiona i ostala najkvalitetnija klubska fudbalska takmičenja. Adidas proizvodi...

P&G postavio ambiciozne ciljeve

Procter & Gamble postavio je sebi ambiciozni cilj da dostigne nivo internet prodaje od 4 milijarde dolara, što je osam puta više od sadašnjeg nivoa koji iznosi 500 miliona dolara. Ostvarivanje ovog plana biće obaveza ligera globalnog P&G tima – Lukasa...

James May pravi Lego kuću

James May je jedan od trojice voditelja britanske TV emisije koja proučava auto brendove Top Gear, ali i voditelj popularne emisije o igračkama Toy Stories. U emisiji za decu predstavljeni su brendovi igračaka, gde je nezamenljiv brend Lego. U emisiji Toy Stories on pokušava da...

Lexus slavi 20-ti rođendan

Toyota je pre 20. godine, tačnije 1. septembra 1989. godine na auto salonu u Detroitu, predstavila prvi Lexus LS 400. Odmah nakon toga usledile su nagrade i osećalo se da će ovaj brend imati svetlu budućnost. Priča o brendu je počela 1983. godine kada je Eiji Toyoda sazvao tajni...

Guinnes globalna proslava

Guinnes pivara ove godine slavi 250 godina postojanja i ovaj značajan jubilej biće proslavljen širom planete a popularni brend piva će ovaj događaj iskoristiti i da pomogne raznim organizacijama. Najveća turistička atrakcija u Dablinu je Magacin Guinnes pivare, koji...

Audi modernizuje logo

Audi logo od četiri preklopljena prstena simbol su ujedinjenja četiri nemačka proizvođača 1932. godine (Audi, DKW, Horch, Wanderer) u jedinstvenu auto kompaniju - "Auto Union". Ta kompanija je evoluirala u današnji Audi, koji i dalje koristi gotovo identičan...

Nike+ Human Race 2009

Nike, najveći brend sportske odeće i obuće, koristi svaku priliku da prikaže svoju globalnu snagu i udeo na tržištu ali i da promoviše zdrav način života, bavljenje sportom kroz njihove najnovije tehnologije. Nike ponovo organizuje trku sa najvećim brojem učesnika...

FC Barselona i Microsoft potpisuju sponzorski ugovor

Španski Fudbalski Klub Barselona  je jedan od najuspešnijih i najpopularnijih fudbalskih klubova na svetu a oduvek ima poseban odnos prema sponzorima za svoje dresove. Popularna Barsa je od svog osnivanja odbijala da reklamira kompanije na svojim dresovima. Svoju...

Iza svakog uspešnog vođe stoji - Nutella

Lideri Grupe 8 najrazvijenijih zemalja sveta okupili su se nedavno u italijanskom gradu L'Akvila, kako bi vratili globalnu ekonomiju na put snažnog i stabilnog rasta. Jedan od najomiljenijih svetskih brendova pomogao im je da tokom samita i sami budu snažni i stabilni. Pomislili bi...

Volkswagen u Kanu dobio nagradu ‘Advertiser of the year’

Na Međunarodnom Festivalu Oglašavača „Cannes Lions 2009“ najveći Evropski proizvođač automobila, Volkswagen dobio je nagradu „Advertiser of the year“. Volkswagen je do sada dobio u Kanu oko 150 nagrada za svoje reklame a ovo mu je prva najveća nagrada...

Coca Cola i Pepsi prekidaju medijski rat

Kada su top brendovi u pitanju postoji priča da su Coca Cola i Pepsi proizvodi istih vlasnika, a rivalitet je izmišljen kako bi poboljšao prodaju. Uprkos tome, istorija medijskog rata ova dva brenda je dugačka a sada prvi put ima bar neke priče o pomirenju. Reklamni rat...

Lacoste počinje sa proizvodnjom mobilnih telefona

Brend čiji je zaštitni znak krokodil, i koji je veoma uspešan na tržištu tekstila sa svojim proizvodima za muškarce, žene i decu potpisao je ugovor sa ModelLabs grupom za proizvodnju mobilnih telefona. Širom sveta su popularni luksuzni Lacoste proizvodi...

Pepsi Max kreće ka potrošačima

PepsiCo je odlučio da pošalje svoje piće sa nula kalorija Pepsi Max , na desetonedeljnu turneju po USA. Na ovaj način brend pokušava da se kroz zabavu približi potrošačima više od svog konkurenta Coca Cola Zero. Ova akcija koju je osmislila...

Procter & Gamble povlači Max Factor sa USA tržišta

Procter & Gamble je doneo odluku da na američkom tržištu prekine sa prodajom svog kozmetičkog brenda Max Factor, napuštajući tržište na kome se borio od 1991. Brend će nastaviti da se prodaje na globalnom tržištu, uključujući Britaniju i Rusiju....
1 2 3  Sledeći»
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb