category: Generalna
Fantana devojke pojavile su se prvi put 2002. godine sa misijom da kroz
reklame i nastupe promovišu Fanta liniju pića. Za potrebe grupe
napravljena je i fiktivna priča koja treba da objasni
njihovo poreklo.
Prema njoj Fantana devojke su živele na Fantana ostrvu
gde ih je...
Brend Adidas ostao je oficijelni snabdevač loptama za UEFA takmičenja i
u naredne tri godine. Ovaj ugovor trajaće do 2012. godine i po njemu
Adidas će dizajnirati i snabdevati loptama UEFA Ligu Šampiona i ostala
najkvalitetnija klubska fudbalska takmičenja.
Adidas proizvodi...
Procter & Gamble postavio je sebi ambiciozni cilj da dostigne nivo
internet prodaje od 4 milijarde dolara, što je osam puta više od
sadašnjeg nivoa koji iznosi 500 miliona dolara.
Ostvarivanje ovog plana biće obaveza ligera globalnog P&G tima –
Lukasa...
James May je jedan od trojice voditelja britanske TV emisije koja
proučava auto brendove Top Gear, ali i voditelj popularne emisije o
igračkama Toy Stories. U emisiji za decu predstavljeni su brendovi
igračaka, gde je nezamenljiv brend Lego.
U emisiji Toy Stories on pokušava da...
Toyota je pre 20. godine, tačnije 1. septembra 1989. godine na auto
salonu u Detroitu, predstavila prvi Lexus LS 400. Odmah nakon toga
usledile su nagrade i osećalo se da će ovaj brend imati svetlu
budućnost.
Priča o brendu je počela 1983. godine kada je Eiji Toyoda sazvao tajni...
Guinnes pivara ove godine slavi 250 godina postojanja i ovaj značajan
jubilej biće proslavljen širom planete a popularni brend piva će ovaj
događaj iskoristiti i da pomogne raznim organizacijama.
Najveća turistička atrakcija u Dablinu je Magacin Guinnes pivare, koji...
Audi logo od četiri preklopljena prstena simbol su ujedinjenja
četiri nemačka proizvođača 1932. godine (Audi, DKW, Horch, Wanderer) u
jedinstvenu auto kompaniju - "Auto Union".
Ta kompanija je evoluirala u današnji Audi, koji i dalje koristi
gotovo identičan...
Nike, najveći brend sportske odeće i obuće, koristi svaku priliku da
prikaže svoju globalnu snagu i udeo na tržištu ali i da promoviše zdrav
način života, bavljenje sportom kroz njihove najnovije tehnologije.
Nike ponovo organizuje trku sa
najvećim brojem učesnika...
Španski Fudbalski Klub Barselona je jedan od najuspešnijih i
najpopularnijih fudbalskih klubova na svetu a oduvek ima poseban odnos
prema sponzorima za svoje dresove.
Popularna Barsa je od svog osnivanja odbijala da reklamira kompanije na
svojim dresovima. Svoju...
Lideri Grupe 8 najrazvijenijih zemalja sveta okupili su se nedavno u
italijanskom gradu L'Akvila, kako bi vratili globalnu ekonomiju na put
snažnog i stabilnog rasta. Jedan od najomiljenijih svetskih brendova
pomogao im je da tokom samita i sami budu snažni i stabilni.
Pomislili bi...
Na Međunarodnom Festivalu Oglašavača „Cannes Lions 2009“ najveći
Evropski proizvođač automobila, Volkswagen dobio je nagradu „Advertiser
of the year“. Volkswagen je do sada dobio u Kanu oko 150 nagrada za
svoje reklame a ovo mu je prva najveća nagrada...
Kada su top brendovi u pitanju postoji priča da su Coca Cola i Pepsi
proizvodi istih vlasnika, a rivalitet je izmišljen kako bi poboljšao
prodaju. Uprkos tome, istorija medijskog rata ova dva brenda je dugačka
a sada prvi put ima bar neke priče o pomirenju.
Reklamni rat...
Brend čiji je zaštitni znak krokodil, i koji je veoma uspešan na
tržištu tekstila sa svojim proizvodima za muškarce, žene i decu
potpisao je ugovor sa ModelLabs grupom za proizvodnju mobilnih telefona.
Širom sveta su popularni luksuzni Lacoste proizvodi...
PepsiCo je odlučio da pošalje svoje piće sa nula kalorija Pepsi Max
, na desetonedeljnu turneju po USA. Na ovaj način brend pokušava da se
kroz zabavu približi potrošačima više od svog konkurenta Coca Cola Zero.
Ova akcija koju je osmislila...
Procter & Gamble je doneo odluku da na američkom tržištu prekine sa
prodajom svog kozmetičkog brenda Max Factor, napuštajući tržište na
kome se borio od 1991. Brend će nastaviti da se prodaje na globalnom
tržištu, uključujući Britaniju i Rusiju....