brendovi | 28 Avgust, 2009 11:24
Ta kompanija je evoluirala u današnji Audi, koji i dalje koristi gotovo identičan amblem. Nemački proizvođač automobila povodom svog stotog rođendana odlučio je modernizovati poznati brend logo sa četiri prstena.
Kao i Citroen povodom 90 rođendana, auto brend Audi je odlučio osvežiti prepoznatljivi logo kompanije i malo ga poboljšati. Naravno, ne radi se o nikakvim drastičnim zahvatima, već onima kozmetičke prirode. Koristeći trodimenzionalnu teksturu i istaknutije senke, logo kompanije sada izgleda kao da je izrađen od poliranog hroma i deluje značajno realnije od aktuelnog znaka. Osim "ringova", izmene je doževio i sam natpis "Audi". Kao što možete videti na fotografijama, on je smanjen, zatim pomaknut u donju levu stranu i napisan konvencionalnijim i modernijim fontom. Suptilne su to, ali ipak primetne i dobrodošle promene.
Za očekivati je kako će novi Audijev logo uskoro obasjati sve aspekte njihovog poslovanja. Od njihovih novih luksuznih modela do internet stranice i raznih štampanih materijala, kao i ovlašćenih distributera i servisa.
Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde
« | Avgust 2009 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Rescued
Rescued | 15/10/2010, 09:04
Well, this is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche. Your blog provided us valuable information to work on. You have done a marvellous job! McCain