brendovi | 09 Jul, 2009 10:28
Predsednik festivala, Terry Savage, izjavio je tokom dodele nagrade:
„Nagrađujući Volkswagen mi nagrađujemo kompaniju koja je tokom
proteklih decenija bila na čelu kreativnog i inovativnog marketinga.“
Predstavnik
auto kompanije Christian Klingler povodom ove nagrade izjavio je: „Moto
Volkswagena je uvek bio – ići napred. Mi ćemo nastaviti da naše
automobile predstavljamo kroz kreativne kampanje. Veoma smo ponosni na
ovu nagradu i hteli bi smo da zahvalimo našim agencijama DDB Worldwide
i Almap za njihove usluge i kooperaciju koja je donela tako mnogo kreativnih ideja.“
Festival
Cannes Lions je do sada više puta hvalio Volkswagen reklame kao
inovativne i inspirativne. Na kraju 1950-ih Volkswagen je postavio novi
trend u
reklamranju svojom kampanjom “Think Small” kojom je u USA predstavio
svoj model Buba. Po prvi put model nije “dizan u nebesa” već su mu
davane realne osobine i naglašavana je korist za kupce. Ova kampanja je
bila od presudnog značaja za stvaranje brend imidža Volkswagena u USA.
Tokom
kasnijih decenija Volkswagen je nastavio da ispisuje stranice reklamne
istorije sa svojom kampanjom “Divorce” kojom je reklamirao automobil
Golf u Velikoj Britaniji pod sloganom “Kada bi i ostale stvari u životu
bile tako pouzdane kao Volkswagen”
Festival Cannes Lions je najveći i najprestižniji festival u reklamnoj industriji. Sveke godine 10.000 učesnika iz 94 zemlje dolaze na Azurnu obalu gde žiri odlučuje koja će od 28.000 reklama iz 11 kategorija dobiti nagrade.
| « | Jul 2009 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||