Brendovi

Volkswagen u Kanu dobio nagradu ‘Advertiser of the year’

brendovi | 09 Jul, 2009 10:28

Na Međunarodnom Festivalu Oglašavača „Cannes Lions 2009“ najveći Evropski proizvođač automobila, Volkswagen dobio je nagradu „Advertiser of the year“. Volkswagen je do sada dobio u Kanu oko 150 nagrada za svoje reklame a ovo mu je prva najveća nagrada festivala.

Predsednik festivala, Terry Savage, izjavio je tokom dodele nagrade: „Nagrađujući Volkswagen mi nagrađujemo kompaniju koja je tokom proteklih decenija bila na čelu kreativnog i inovativnog marketinga.“
Predstavnik auto kompanije Christian Klingler povodom ove nagrade izjavio je: „Moto Volkswagena je uvek bio – ići napred. Mi ćemo nastaviti da naše automobile predstavljamo kroz kreativne kampanje. Veoma smo ponosni na ovu nagradu i hteli bi smo da zahvalimo našim agencijama DDB Worldwide i Almap za njihove usluge i kooperaciju koja je donela tako mnogo kreativnih ideja.“
Festival Cannes Lions je do sada više puta hvalio Volkswagen reklame kao inovativne i inspirativne. Na kraju 1950-ih Volkswagen je postavio novi trend u reklamranju svojom kampanjom “Think Small” kojom je u USA predstavio svoj model Buba. Po prvi put model nije “dizan u nebesa” već su mu davane realne osobine i naglašavana je korist za kupce. Ova kampanja je bila od presudnog značaja za stvaranje brend imidža Volkswagena u USA.
Tokom kasnijih decenija Volkswagen je nastavio da ispisuje stranice reklamne istorije sa svojom kampanjom “Divorce” kojom je reklamirao automobil Golf u Velikoj Britaniji pod sloganom “Kada bi i ostale stvari u životu bile tako pouzdane kao Volkswagen”

Festival Cannes Lions je najveći i najprestižniji festival u reklamnoj industriji. Sveke godine 10.000 učesnika iz 94 zemlje dolaze na Azurnu obalu gde žiri odlučuje koja će od 28.000 reklama iz 11 kategorija dobiti nagrade.

Komentari

Dodaj komentar





Zapamti me

 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb