brendovi | 09 Jun, 2009 11:30
Ova akcija koju je osmislila marketinška agencija Mr Youth , cilja mušku populaciju od 25 do 39 godina i omogućiće im da probaju uzorke novih pića, da igraju poker i sportske video igre, a sve u Pepsi autobusu pod nazivom Fantasy World. Tokom turneje autobus će obilaziti noćne klubove, muzičke festivale i auto sajmove.
Pepsi Max je predstavljen 2007 godine pod nazivom Diet Pepsi Max, kao piće koje sadrži nula kalorija i ne sadrži šećer. Tokom 2008 godine, razne ankete su plasirale novo piće kao jedno od najboljih novih pića na tržištu. Brend je zabeležio prodaju od 60.9 miliona dolara u prvoj godini prodaje. PepsiCo je tokom te prve godine potrošio 8 miliona dolara na reklamiranje novog pića, dok je prošle godine ta cifra porasla na 48 miliona dolara.
Tommy Hilfiger – porast prodaje od 21% i druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde
| « | Jun 2009 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | |||||