brendovi | 25 Jun, 2009 11:21
Brend čiji je zaštitni znak krokodil, i koji je veoma uspešan na
tržištu tekstila sa svojim proizvodima za muškarce, žene i decu
potpisao je ugovor sa ModelLabs grupom za proizvodnju mobilnih telefona.
Širom sveta su popularni luksuzni Lacoste proizvodi kao što su odeća,
obuća, parfemi, proizvodi od kože, satovi a sada je najavljeno širenje
na polje mobilnih telekomunikacija.
ModelLabs Group, je novi igrač na tržištu mobilnih komunikacija.
Kompanija dizajnira, razvija i prodaje mobilne telefone, dodatke i
specijalne usluge kako za mobilne operatere tako i za niz brendova.
Sa prihodom od 182 miliona eura u 2008 godini, i 160 zaposlenih u
Evropi, Severnoj Americi i Aziji, ModelLabs Group nastavlja da se
razvija velikom brzinom.
Prvi Lacoste mobilni telefon, dizajnirao je Kristofer Pilet, Direktor
dizajna u Lacoste kompaniji, a u saradnji sa dizajn timom ModelLabs
grupe.
Predsednik Lacoste, Kristofer Čenut, izjavio je povodom ovoga: „Dizajn
telefona je brižljivo napravljen tako da odgovara identitetu našeg
brenda. Telefon će biti veran eleganciji i jednostavnosti koju mi kao
brend nudimo našim kupcima.“
Prvi Lacoste mobilni telefon biće u prodaji 2010 godine.
Druge zanimljivosti o brendovima možete pogledati ovde
| « | Jun 2009 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | |||||
onegirlshow
onegirlshow | 25/06/2009, 14:43
Brend stretching, ne znam kako da prevedem na srpski.
Veoma mudro, posebno ako imamo u vidu broj kupaca mobilnih telefona. Ciljna grupa - kupci mobilnih telefona - je veoma siroka i izuzetno diversifikovana. A kupci verni zelenom aligatoru ce rado probati i novi telefon. Verujem da ce dizajn biti apsolutno u skladu sa identitetom brenda ...